4 שעות עבודה בשבוע – עצמאות בכל המימדים

גם וגם וגם (כסף, פנאי, ניידות) = עצמאות אמיתית

מזה זמן אני חשה לכודה: הרצון לממש כישורים יחד עם משחקי כדור עם הבן ועוד שיוותר לנו זמן לטיולים. "חוצפנית" אומר היקום ומצביע עלי. בחזון שלי אני ממפה את הזמן שיושקע בכ"א מהתחומים, בסוף נותרים מקסימום 3 ימי עבודה. דבר מוביל לדבר שמוביל לדבר. אני חולמת על מיזמים במיוחד בחינוך והנה ליאון ספונר מתקשר אז נסעתי לנירוונה.
נסעתי לעין-עירון, עברתי את בית-הקברות הגעתי לנירוונה. בחיי.

משתילות נירוונהישראל דיטל "האבא" של הרבה פעילויות ויזמויות אמר לי כמה דברים חשובים
וביניהם: "ארבע שעות עבודה בשבוע". התקשרתי לברר אולי התכוון ל-4 ביום. שמעתי טוב. ארבע בשבוע!. רווח לי אני לא "השרוטה" היחידה. לפחות לא לגבי היעדים. כך שנושא מיצוי הזמן, מיקסום יעדים כלכלים והותרת זמן לרווחה ופנאי אמיתי (בלי דאגות) הפכו להיות נושא שהעסיק אותי עד כדי הטרדה…

סדנה על זמן

אם אתה רוצה ללמוד ולהשתפר בתחום מסויים, למד אותו. אם אתה רוצה להפוך למומחה בתחום מסויים – תמשיך ללמד ולתרגל אותו לאחרים. חוץ מזה שאני חסידה גדולה של פרואקטיביות. אני יוזמת, לוקחת אחריות רוצה להמשיך לצמוח, אז אני ממשיכה ללמד. אחרי פסח החלטתי לעשות כמה טלפונים. רק חשובים, הרי יש לי שעות עבודה ספורות בשבוע.
כמנחה בסגל ה"מיל" יזמתי שיחה. השיחה שלי עם אשת הקשר במיל – המרכז הישראל לניהול התנהלה כך: אחרי שלום, שלום ואיך היה בפסח היא שאלה אותי: "האם את יכולה להעביר סדנה בניהול זמן". כמובן.
ההדק על אקדח הזמן לחוץ תמיד. לפחות במודעות.
התבקשתי להעביר סדנה לניהול עצמי אפקטיבי במישור הזמן. נעתרתי ברצון. אני יודעת שיש לי משהו נוסף, מעמיק ופורץ דרך להציע: "ארבע שעות עבודה בשבוע" גם לשכירים, יזמים ולכל מי שמסוגל לדמיין עצמו חי באמת.

ארבע (לא ארבעים) שעות עבודה בשבוע

"חי", זאת אומרת לא ממתין ל"יום אחד",  One Day כאשר יהיה לך מספיק זמן או דיי כסף להתממש…
"חי" ז"א שאין "אחרי הפנסיה", אלא יש כעת מעת לעת נגיסות עסיסיות של פנסיה.

השיחה עם ישראל דיטל מנירוונה הספיקה לי. אני סומכת עליו. השיחות שלנו על יזמות, חיים, ילדים מסונכרנות דיין. תוך שעות גמעתי את הספר, שמחה שטימותי פריס (המחבר, נווד-על, מתאבק, מרצה, יזם פרוע, רקדן טנגו אלוף) עשה עבודה טובה.

לכו לקנות "ארבע שעות עבודה בשבוע" מיועד אך ורק למי שמאמין שחלומות נועדו להגשמה – כאן ועכשו.
4 שעות עבודה בשבוע

אם אתם חדורי אמונה, אך בכל זאת משהו בראיית החלום דורשת מנטורית מקצועית עם יכולת רגישה לזהות חסמים ולפרוץ דרך אתם מוזמנים להתקשר 0522-941146
ההרצאה ב"מיל" על ניהול עצמי אפקטיבי תיערך ביום חמישי 22/4/2010 החל מהשעה 9 בבוקר ועד 16:30 – מוזמנים להירשם בהקדם. טלפון המיל 03-6711937 הזדרזו, חבל על הזמן

להתראות

חג עצמאות מלא פנאי ובלי עשן

שלכם,

שרונה

הרמוני דרך חיים sharona@harmony-vision.net

המשימות שלי לשבוע הקרוב:

1. להרים טלפון  להוצאה הישראלית של הספר – לשת"פ

2. קשר לסטימצקי – כנ"ל

3. קשר לטימותי שיספר עלי…הדדיות מתגמלת.

שבת שלום ומבורכת.

3 תגובות על ״4 שעות עבודה בשבוע – עצמאות בכל המימדים״

    1. שלום אלירן,

      הלכתי אחורה לבדוק אם עמדתי במשימות של אותו שבוע. עשיתי אותן, אולם לא היו תוצאות. נושא הזמן מעסקי אותו מאד.
      אנשים מבקשים כסף אך נדמה לי שחפצים בזמן פנוי (מה שלעיתים ניתן לרכוש אם יש כסף)
      אני מקדישה את חול המועד סוכות לזמן עם הבן שלי.
      מסתבר שלהיות בחופש זו מיומנות חשובה.
      כמו שכתבתי בפוסט הזה, כאשר רוצים לדעת משהו יש ללמד אותו לאחרים בכל מקרה לתרגלו שוב ושוב.
      ממשיכה לתרגל.

      מזמינה אותך לבקר גם בקישור שכאן ולקבל מתנות לאימון אישי לחזון אישי ועסקי
      מתנות בוידאו ושאלון איבחון לחזון

      אהבתי

כתיבת תגובה